Krallik Avrupa ve Rusya = Krallik Tanri

 I göndermis cumhurbaskanlari, meclisleri ve hükümetleri Avrupa ve diger kitalarda benim Proje. Ben teklif olusturmak için amaciyla bir tür Haç ve Kiliç Sövalyeleri. Haçlilar. Benzeri biz vardi ne tarihte. Sadece din biraz daha farkli. Yeni bir Kilise Tanri'nin açilacaktir. Ilk görev olacak yardimci Avrupa Merkezine. Merkezi olacak Polonya. Onlarin eylemleri olacak bulmak enfekte ve hasta kisiler, gibi escinseller, katiller, uyusturucu bagimlilari ve digerleri. Onlar olacak tasinan tedavi merkezlerine. Enfekte yasiyoruz birlikte ile saglikli insanlar. Her gün - daha fazla kisi enfekte. Hepimiz gidiyoruz intihar etmek. Doga sapmalar ele alinacak Avrupa disinda Rusya'da. Buna ek olarak bu çalisma olacak santiyelerde Capitol Tanri'nin Kralligi. Bu olacak çok yararli kendi tedavisinde. Rusya var bir sürü bosluklarin. Diye sordum hükümetlerine yardim Proje. Onlar bana yardimci olur! Ben eminim! Hayir cezaevleri - ve - hasta insan - bedava - içi temiz Avrupa! Hepimiz kaybolur. Biz yapiyoruz sey bunu degistirmek için. Insanlar tutuyor kafeslerde hayvanlar gibi! Karsi doga kanunlarinin ve Tanri vardir! Hepsi vardir insanlar. Biz yardimci olacaktir onlara. Tanri beni atadi kaydetmek için hem hasta ve saglikli insanlar! Inanin bana ya da bu sorun Bu konuda kim oldugunu biliyorum ! Sonra Merkezi aksiyon olacaktir alinacak geri kalaninda Avrupa. Karargah Tanri'nin Siparis Polonya olacak. Tam
yerde nerede Töton Tarikati vardi. Haçlilar Dirilisi! Onlar gereklidir yardim Avrupa bulasmis. Öneririm olusturmak için Krallik Avrupa ve Rusya - Tanri'nin Kralligi. Bu izin hizli ve güvenli gelisme tüm alanlarda bu bölgede. Biz hala Ortaçagda. Bin yil önce! Çok geç. Bunu görebilirsiniz her alanda hayatimizin. Biz gerekir çikmak o en kisa sürede! Ihtiyacim dünya örgütleri, üniversiteler, okullar, sirketler. Ihtiyacim sen beni desteklemek. Bu olun gelecek için çocugunuzun eger gerek yok bunu yapmak kendiniz için! Ihtiyacim TV, radyo, gazeteler, gazeteciler, film yapimcilari. Ihtiyacim para. Su an için hiçbir sey var. Lütfen bkz özgeçmisimi, çizimler ve diger bilgileri eklenmis. Bu degil bir bilimkurgu. Bu isçi olmalidir daha hizli! Bana-destek verin ve ben onu yapacagim. Tanri sizi korusun!

Edward

Eger gidiyoruz katilmak Proje - hesap numarasi 2252771618804, M.Ö. EURO KREDI BANKASI SA, Kisinev, Moldova. Unutmayin, lütfen, degil benim için sahsen. Bu gibi bir kredi. Ben olacak Proje Müdürü, Kilavuz ve daha? Ben inaniyorum sakatlan Tanri'ya inaniyorum! Bana yardim edin! Sana yardim! Bu destek Proje "Krallik Avrupa ve Rusya = Krallik Tanri". Ben olacak onu yönetmek! (Çeviri benim kendi sahip hatalar)

No comments:

Post a Comment